Πώς να πετύχεις τη social media στρατηγική σου

Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να εξαρτώνται από ποικίλους ανεξάρτητους παράγοντες, υπάρχουν ορισμένα καθολικά και βασικά δομικά στοιχεία που πρέπει να ακολουθείς ή να έχεις στη διάθεσή σου για να διασφαλίσεις ότι η επιχείρησή σου αξιοποιεί στο έπακρο τα κοινωνικά μέσα και μπορεί να πετύχει τη social media στρατηγική της.

1. Έλεγχοι κοινωνικών μέσων

Μια εξαιρετική στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στη νοοτροπία της μεγάλης εικόνας –πέρα ​​από το να σκέφτεσαι τι θέλεις να κάνει κάθε μεμονωμένη ανάρτηση– πρέπει να εξετάσεις τη συνολική κατάσταση της παρουσίας των κοινωνικών μέσων σου προτού προχωρήσεις.

Αυτό σημαίνει να ελέγχεις τακτικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σου. Ο έλεγχος αυτός μπορεί να σε βοηθήσει να εντοπίσεις ασυνέπειες, να μάθεις περισσότερα σχετικά με το τι λειτούργησε και τι όχι στις καμπάνιες, να ελέγξεις τα κριτήρια αξιολόγησης και ίσως ακόμη και να θέσεις νέους στόχους, επιτρέποντάς σου να βελτιώνεις με συνέπεια τη social media στρατηγική σου.

2. Καθορισμός στόχων

Ο καθορισμός σαφών στόχων προτού ξεκινήσεις οποιαδήποτε καμπάνια ή η δημιουργία μιας στρατηγικής μπορεί να σε βοηθήσει να παρακολουθήσεις την πρόοδο και να εντοπίσεις σημεία στα οποία μπορεί να χρειαστεί να αυξήσεις τις προσπάθειές σου.

Η εστίαση σε σαφείς στόχους θα δώσει σε εσένα και την ομάδα σου μια κατεύθυνση για το πού να συγκεντρώσεις την ενέργειά σου. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να θέτεις συγκεκριμένους στόχους για να συγκεντρώσεις συνολικά τις προσπάθειες σου.

3. Σαφής κατανόηση του κοινού του brand

Η καλύτερη γνωριμία με το κοινό σου είναι επίσης απαραίτητη για τη δημιουργία περιεχομένου κοινωνικών μέσων που πραγματικά ταιριάζει με τους πιθανούς ακολούθους και πελάτες σου.

Ρώτησε ή μάθε τι χρειάζεται το κοινό σου, ποιες δημοσιεύσεις διαβάζει, πού και πόσο συχνάζει. Όσο περισσότερα γνωρίζεις και όσο πιο ξεκάθαρη είναι η εικόνα του κοινού-στόχου σου, τόσο καλύτερα.

4. Εύρεση σωστών πλατφορμών

Ψάξε στα σωστά δίκτυα κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σου και μάθε καλά πώς λειτουργούν αυτές οι πλατφόρμες.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζεις ότι επειδή ένα δίκτυο είναι δημοφιλές, αυτό δεν σημαίνει ότι ταιριάζει καλύτερα στο κοινό-στόχο σου ή στις εσωτερικές σου δυνατότητες.

Α. Κοινωνικά εργαλεία

Για να πετύχεις τη social media στρατηγική σου πρέπει να χρησιμοποιείς τα διάφορα εργαλεία που παρέχουν τα social media. Αν δεν γνωρίζεις ποια είναι αυτά τα εργαλεία ή θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με την προώθηση μέσω social media, επικοινώνησε μαζί μου. Να θυμάσαι ότι οι αποτελεσματικές στρατηγικές κοινωνικών μέσων βασίζονται στη χρήση ενός συνδυασμού αυτοματισμού και έγκαιρης αλληλεπίδρασης.

Τα κοινωνικά εργαλεία μπορούν επίσης να αναφέρονται σε ειδικά εργαλεία δικτύου (όπως ιστορίες Instagram, Facebook Live κ.λπ.) τα οποία μπορείς να ενσωματώσεις για να αναπτυχθείς σε κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων.

Β. Ανάλυση και μέτρηση

Κάθε στρατηγική κοινωνικών μέσων πρέπει να περιλαμβάνει την παρακολούθηση και την ανάλυση των προσπαθειών σου. Η παρακολούθηση και η μέτρηση θα σου επιτρέψουν να σταματήσεις να κάνεις αυτό που δεν λειτουργεί και να αυξήσεις τις στρατηγικές που παράγουν αποτελέσματα.

Κάθε επωνυμία και επιχείρηση χρειάζεται μια προσαρμοσμένη social media στρατηγική με βάση την τρέχουσα κατάσταση των κοινωνικών μέσων, τους στόχους και τους πόρους που διαθέτει.

Σχολιάστε

maltezakis logo

Σε προσκαλώ να πάμε την επιχείρηση σου στο επόμενο επίπεδο. Υπάρχει τρόπος.

Γιατί μπορείς, αν πραγματικά, το θέλεις.

Socialize

Έλα να συνδεθούμε στα social media για να μην χάνεις κανένα post, καμία πολύτιμη συμβουλή.