Πώς να μετατρέψεις τους ακόλουθους σου σε πελάτες

Αυτά που κάνεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –συμπεριλαμβανομένων των δημοσιεύσεων, των φωτογραφιών, της απόκτησης ακόλουθων και της προσέλκυσης αυτών των ακόλουθων– δεν θα αξίζουν τον κόπο, εάν δεν δημιουργήσεις νέους πελάτες.

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επιχειρηματικής σου στρατηγικής. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις πώς μπορείς να μετατρέψεις τους ακόλουθους σου σε πελάτες.

1. Αύξησε την παραγωγικότητά σου

Οι κινήσεις σου στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να είναι συστηματικές για να αυξήσεις την παραγωγικότητα. Πρέπει να δημοσιεύεις περιεχόμενο καθημερινά ή μερικές φορές εβδομαδιαίως, ώστε να μην σε ξεχάσει το κοινό σου, τα tweet σου δεν πρέπει να είναι τυχαία και οι δημοσιεύσεις σου στο Instagram πρέπει να είναι συνεπείς.

Εάν ο στόχος σου είναι να μετατρέψεις τους ακόλουθους σου σε πελάτες, εστίασε στην αύξηση της παραγωγικότητάς σου. Για να γίνει γνωστή η επωνυμία σου, πρέπει να ενημερώνεις το κοινό σου σε τακτική βάση. Κάνε τους ακόλουθους σου να συνηθίσουν να σε βλέπουν στα κοινωνικά δίκτυα.

2. Ανάλυσε το περιεχόμενό σου

Πιστεύεις ότι δημοσιεύεις υπέροχο περιεχόμενο, αλλά δεν προσελκύεις πελάτες; Αναλογίσου τα παρακάτω:

  • Ποιο από τα κοινωνικά σου δίκτυα αποφέρει τους υψηλότερους δυνητικούς πελάτες;
  • Ποιες είναι οι καλύτερες δημοσιεύσεις σου;
  • Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για την ανάρτηση ενημερώσεων;
  • Ποια είναι τα δημογραφικά στοιχεία των ακόλουθων σου (ηλικία και τοποθεσία);

Τα αποτελέσματα των αναλυτικών στοιχείων είναι εκπληκτικά και ενδιαφέροντα. Χρησιμοποίησε τις μετρήσεις απόδοσης για να διοχετεύσεις σωστά τις προσπάθειες μάρκετινγκ και να προσελκύσεις πελάτες στον ιστότοπό σου.

4. Όρισε τους στόχους σου και σχεδίασε καλά τις καμπάνιες σου

Οι επωνυμίες μπορούν να ενσωματώσουν νέες λειτουργίες και να βρουν καμπάνιες που βασίζονται σε στόχους. Ο απώτερος στόχος σου είναι οι πωλήσεις, αλλά μπορείς να πειραματιστείς εστιάζοντας περισσότερο στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου, ώστε να δώσεις στις πωλήσεις ένα μικρό προβάδισμα.

5. Καθόρισε και κατανόησε το κοινό σου

Για να χρησιμοποιήσεις τα κοινωνικά μέσα αποτελεσματικά και για να «μιλήσεις» πραγματικά με τους πελάτες σου, πρέπει να κατανοήσεις το κοινό σου. Μέσω του μάρκετινγκ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τεχνικές για τον καθορισμό και την κατανόηση του πελάτη-στόχου σου.

Αυτό σημαίνει να δημιουργήσεις ένα δείγμα πελάτη και να το χρησιμοποιήσεις για να προσδιορίσεις ακριβώς τι θέλουν οι πελάτες σου. Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορες στρατηγικές για τη δημιουργία περιεχομένου που σχετίζεται με αυτά και τελικά να δημιουργήσεις δυνητικούς πελάτες.

Επικοινώνησε μαζί μου για να σου δείξω τους τρόπους και να σε κατευθύνω στην προσπάθεια σου να μετατρέψεις τους ακόλουθους σου σε πελάτες.

6. Μάθε την πλατφόρμα

Μόλις μάθεις ποια πλατφόρμα λειτουργεί καλύτερα για σένα, είναι ώρα να μάθεις πώς να τη χρησιμοποιείς αποτελεσματικά.

Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που έχεις συγκεντρώσει, θα μπορείς να δημιουργήσεις μια στρατηγική σχετικά με συγκεκριμένο περιεχόμενο, αλλά δεν θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις πανομοιότυπο περιεχόμενο σε κάθε πλατφόρμα.

Αυτό που λειτουργεί στο Facebook δεν λειτουργεί εξίσου καλά στο Twitter. Όπως επίσης οι αναρτήσεις σου στο Instagram δεν μπορούν να είναι ίδιες με αυτές που δημοσιεύεις στο LinkedIn. Με άλλα λόγια, το περιεχόμενό σου θα έχει την ίδια εστίαση, αλλά όχι την ίδια στρατηγική.

Σχολιάστε

maltezakis logo

Σε προσκαλώ να πάμε την επιχείρηση σου στο επόμενο επίπεδο. Υπάρχει τρόπος.

Γιατί μπορείς, αν πραγματικά, το θέλεις.

Socialize

Έλα να συνδεθούμε στα social media για να μην χάνεις κανένα post, καμία πολύτιμη συμβουλή.