Η δύναμη του μάρκετινγκ μέσω email, παραμερίστηκε όταν μπήκαν στο παιχνίδι διάφορα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και το SEO. Ωστόσο, τα newsletters (ενημερωτικά δελτία μέσω email) μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις την αφοσίωση και την ευαισθητοποίηση προς την επιχείρησή σου. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις ποια είναι τα οφέλη από την αποστολή newsletters.
1. Συνδέεσαι με πελάτες
Σήμερα, αυτό που θέλουν οι πελάτες από τις επιχειρήσεις που τους αρέσουν είναι μια σύνδεση (το connection, που λέμε). Μπορεί να σε ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά η σύνδεση με αυτούς προσωπικά είναι θέμα επαγγελματισμού και προσωπικότητας.
Όταν τα newsletters περιέχουν υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, οι συνδρομητές παραμένουν συνδεδεμένοι και αφοσιωμένοι. Δες το newsletter σου ως μέσο για την παροχή εξαιρετικής ποιότητας μέσω συναρπαστικού περιεχομένου. Οι άνθρωποι αγοράζουν επειδή σε εμπιστεύονται, όχι επειδή πουλάς.
2. Αυξάνεις την επισκεψιμότητα του ιστότοπου
Αν θέλεις να οδηγήσεις περισσότερα άτομα στον ιστότοπό σου, δεν μπορείς να περιμένεις ότι αυτό θα συμβεί από μόνο του. Πρέπει να προσπαθήσεις ενεργά για να προσελκύσεις επισκέπτες και τα newsletters μπορούν να βοηθήσουν. Πρέπει να προσκαλέσεις τους πελάτες, εάν θέλεις να επισκεφτούν τον ιστότοπό σου, να περιηγηθούν στο περιεχόμενο του και να αγοράσουν. Βεβαιώσου ότι στοχεύεις το σωστό κοινό και συμπεριέλαβε μια ισχυρή παρότρυνση για δράση. Αν δεν γνωρίζεις πώς να το κάνεις αυτό, επικοινώνησε μαζί μου για να σου δείξω τον τρόπο.
3. Αυξάνεις τις πωλήσεις
Με τα newsletters, μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Είναι απλό, επειδή το μάρκετινγκ μέσω email οδηγεί σε πωλήσεις. Όταν ένας καταναλωτής βλέπει το newsletter σου, εσύ έχεις την ευκαιρία να προσφέρεις ένα προϊόν, να εξηγήσεις τα οφέλη του και να συνδεθείς μαζί του. Οι άνθρωποι είναι παρορμητικοί, οπότε παρέχοντας κίνητρα (όπως μια ειδική προσφορά ή κουπόνι), μπορείς να κάνεις τους αναγνώστες σου να αναλάβουν δράση.
4. Αναπτύσσεις την κοινότητα κοινωνικών μέσων
Τα emails που περιέχουν κουμπιά κοινοποίησης έχουν πολύ υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε σύγκριση με αυτά που δεν διαθέτουν. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn, είναι απαραίτητες για τη συνολική σου ανάπτυξη και τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, η ανάπτυξη αυτών των μέσων μπορεί να απαιτεί περισσότερο χρόνο και προσπάθεια. Τα newsletters, όμως, μπορούν να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις τη διαδικτυακή σου κοινότητα, επειδή προσφέρεις περισσότερη προσέγγιση και αλληλεπίδραση.
5. Διαχειρίζεσαι τη φήμη
Υπάρχουν δύο τρόποι για να χρησιμοποιήσεις τα newsletters: να στείλεις το δικό σου με διαφημίσεις και πληροφορίες ή να αγοράσεις διαφημιστικό χώρο σε ένα καθιερωμένο newsletter. Μπορείς να επωφεληθείς από την καθιερωμένη πελατειακή βάση και τη φήμη του καθιερωμένου newsletter, το οποίο είναι οικονομικό και σε βοηθά να στοχεύσεις το κοινό σου. Εάν η επιχείρησή σου δεν είναι τόσο γνωστή, τότε μπορεί να σου χρησιμεύσει ιδιαίτερα. Οι πάροχοι newsletter γράφουν και σχεδιάζουν διαφημίσεις, καθώς και διαχειρίζονται τη λίστα αλληλογραφίας.
Τα newsletters έχουν δύναμη. Πολλοί άνθρωποι βλέπουν την αποστολή newsletter ως εύκολη υπόθεση. Αυτό, όμως, είναι ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια. Δεν χρειάζεται να υπερπροσπαθείς για τα newsletters σου, αλλά επίλεξε έναν στόχο για να το δημιουργήσεις αποτελεσματικά και να παραμείνεις στο χρονοδιάγραμμα.