Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι πελάτες ψάχνουν για επιχειρήσεις και προϊόντα στο διαδίκτυο, γεγονός που καθιστά το ψηφιακό μάρκετινγκ ζωτικής σημασίας για τη στρατηγική σου.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια μέθοδος για να τραβήξεις την προσοχή των σημερινών καταναλωτών. Υπάρχουν διάφορες τακτικές που μπορείς να εφαρμόσεις, όπως μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, email μάρκετινγκ και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Το τελευταίο είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για brands που θέλουν να αναπτυχθούν με χαμηλό κόστος.
Διάβασε τρεις τρόπους με τους οποίους μπορείς να αξιοποιήσεις τα κοινωνικά μέσα για να προσελκύσεις πελάτες και να αναπτύξεις το brand σου.
1. Επένδυσε σε χορηγούμενες διαφημίσεις
Το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Pinterest και το LinkedIn προσφέρουν δυνατότητες τοποθέτησης των διαφημίσεών σου στις πλατφόρμες τους για να βοηθήσουν στη δημιουργία νέων δυνητικών πελατών.
Μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις υψηλής στόχευσης που ανταποκρίνονται στο κοινό-στόχο σου. Προσάρμοσε τις διαφημίσεις σου με βάση τις προτιμήσεις του κοινού σου, τη διαδικτυακή συμπεριφορά, την ηλικία, το φύλο, τη γεωγραφική τοποθεσία και άλλα.
Η μη στόχευση συγκεκριμένου κοινού μπορεί να σπαταλήσει χρήματα σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για τις προσφορές σου. Αν μοιραστείς το μήνυμά σου με εκείνους που είναι πιο πιθανό να χρειάζονται τις υπηρεσίες σου, τότε μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο τη δαπάνη της διαφήμισής σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις.
Και να θυμάσαι, αν δεν γνωρίζεις πώς να στοχεύσεις σωστά το κοινό σου, εγώ είμαι εδώ για να σε βοηθήσω!
2. Ξεκίνα εκ νέου μια καμπάνια στόχευσης
Η πλειοψηφία των καταναλωτών που επισκέπτονται τον ιστότοπο ενός brand για πρώτη φορά δεν είναι εκεί για να αγοράσουν. Μπορεί να επισκεφτούν τη σελίδα του προϊόντος σου, να διαβάσουν μέρος του περιεχομένου σου και ακόμη και να προσθέσουν κάποια προϊόντα στο καλάθι τους, αλλά δεν θα κάνουν καμία περαιτέρω ενέργεια και ξαφνικά θα «παγώσουν».
Η επαναστόχευση περιλαμβάνει την παρακολούθηση ενός cookie που αποθηκεύει τη δραστηριότητα ενός χρήστη σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, για παράδειγμα, εάν ένας δυνητικός πελάτης κάνει κλικ στον ιστότοπό σου μέσω μιας διαφήμισης στο Facebook, επισκεφθεί τη σελίδα του προϊόντος σου και στη συνέχεια εγκαταλείψει τον ιστότοπό σου, τότε εφαρμογές όπως το Facebook Pixel μπορούν να παρακολουθήσουν αυτήν τη συμπεριφορά.
Στη συνέχεια, το Facebook θα εμφανίζει στοχευμένες διαφημίσεις σε αυτόν τον συγκεκριμένο πελάτη, πιθανότητα, για το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Παρόλο που ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να μην είναι έτοιμος να αγοράσει την πρώτη φορά που επισκέπτεται τον ιστότοπό σου, η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να τον παρακινήσει να αγοράσει πιο γρήγορα.
3. Διοργάνωσε διαγωνισμούς
Η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού πιθανώς δεν είναι το πρώτο πράγμα που σού έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, αλλά μπορεί να είναι ένα ισχυρό όπλο στη φαρέτρα σου.
Πολλά brands διοργανώνουν διαγωνισμούς για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ακολούθων τους. Μπορείς να διοργανώσεις έναν εβδομαδιαίο διαγωνισμό που εμπλέκει τους φαν σου και τους ενθαρρύνει να συμμετέχουν σε διασκεδαστικές δραστηριότητες στην πλατφόρμα επιλογής σου.
Αυτές οι δραστηριότητες μπορούν να περιλαμβάνουν την κοινοποίηση φωτογραφιών χρησιμοποιώντας κάποιο προϊόν/υπηρεσία σου και χρησιμοποιώντας ένα ελκυστικό hashtag. Οι νικητές του διαγωνισμού μπορούν να λάβουν βραβεία όπως δωροκάρτες, εκπτώσεις στα προϊόντα σου, δωρεάν υπηρεσίες και άλλα.